Pagalba telefonu: +370 63 067 551

Klientų aptarnavimas

Pagalba

Čia rasi atsakymus į klausimus, susijusius su užsakymu, pristatymu bei grąžinimu.

Užsakymas ir Pristatymas

Lietuvoje pristatome per 1-3 darbo dienas* į pasirinktą paštomatą (Omniva, LP Express), Lietuvos Paštu arba kurjeriu.

Į užsienį pristatymas užtrunka šiek tiek ilgiau.

Lietuvoje pristatome į Omniva, LP Express paštomatus, Lietuvos Paštu, bei Venipak kurjeriu.

Latvijoje ir Estijoje pristatome į Omniva paštomatus bei paštu.

Taip. Šiuo metu pristatome į Lietuvą, Latviją ir Estiją.

Taip. Lietuvoje nemokamai pristatome užsakymus nuo €75.

Po užsakymo pateikimo gausite patvirtinimą el. paštu, kuriame bus pateikti Jūsų pasirinktų prekių, sąskaitos faktūros ir pristatymo adresas ar paštomatas, taip pat pasirinktas mokėjimo būdas. Jūsų užsakytos prekės bus sėkmingai išsiųstos. Jei prekė Jums netiks ar neatitiks Jūsų lūkesčių, galėsite paprastai ir nemokamai grąžinti (nemokamai grąžinti galima tik Lietuvoje).

Taip. Užsakymo metu pristatymo lange pasirinkite “Atsiėmimas parduotuvėje” ir galėsite užsakymą atsiimti mūsų Cosmos Shop parduotuvėje Spaudos g. 9, Vilniuje.

Užsakymai atsiėmimui paprastai paruošiami per 2 val. darbo dienomis.

Grąžinimas

Grąžinti prekes galite per 14 d. nuo prekės gavimo datos užpildę Omniva grąžinimo formą, kurią rasite čia.

Prekes galima grąžinti per 14 d. nuo prekės gavimo datos.

  • Jeigu norėsite grąžinti ar pakeisti įsigytą prekę, tai galėsite padaryti per 14 dienų nuo prekės atsiėmimo dienos.
  • Pinigai į pirkėjo nurodytą sąskaitą yra grąžinami per 14 dienų.
  • Jeigu už prekes buvo mokėta bankiniu pavedimu ar siuntos atsiėmimo metu, pinigai yra grąžinami į grąžinimo akte nurodytą sąskaitą.
  • Jei buvo atsiskaityta mokėjimo kortele, pinigai grąžinami per pasirinktą sistemą į tą pačią sąskaitą.
  • Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų: grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje; prekė turi būti nesugadinta; prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė); grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo.
  • Grąžinama prekė negali būti dėvėta, turi būti nesugadinta ir nepraradusi savo prekinės išvaizdos.
  • Galite grąžinti prekę ir pakeisti ją į kitą dydį arba modelį.

Prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas (grąžinant per Omniva, jos sudaro €2.29).

Prekių grąžinimas asmeniškai apsilankant mūsų fizinėje parduotuvėje Vilniuje yra nemokamas.

Taip, galite pasikeisti arba grąžinti prekes asmeniškai fizinėje parduotuvėje adresu Spaudos g. 9, Vilnius. Grąžinimui fizinėje parduotuvėje galioja tos pačios prekių grąžinimo sąlygos.

Pinigai į pirkėjo nurodytą sąskaitą yra grąžinami per 14 dienų.

Jeigu už prekes buvo mokėta bankiniu pavedimu ar siuntos atsiėmimo metu, pinigai yra grąžinami į grąžinimo akte nurodytą sąskaitą.

Jei buvo atsiskaityta mokėjimo kortele, pinigai grąžinami per pasirinktą sistemą į tą pačią sąskaitą.

Neradote atsakymo? Susisiekite!

Telefonu

+370 63 067 551

El. paštu

[email protected]

Žinute

Užpildykite žemiau esančią formą.

Gyvai

Spaudos g. 9, Vilnius
I-IV 11:00 - 18:00
V 11:00 - 17:00

Greitas ir nemokamas pristatymas

For all orders from €75

Paprastas grąžinimas

14 dienų pinigų grąžinimo garantija

Nuolatos atnaujinamas asortimentas

Collections from around the world

100% saugus atsiskaitymas

SSL encryption, highest security standards